Renowacja

Pierwszym krokiem jest sprawdzenie felg pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Kwalifikuję felgi do prostowania, spawania oraz toczenia/szlifowania rantów. Na tym etapie odbywa się pełna wycena kosztu renowacji felg wraz z dodatkowymi usługami. Mój serwis wyposażony jest w nowoczesny sprzęt umożliwiający serwis wszystkich kół do 24 cali. Oferuję kolory nie tylko z palety RAL CLASSIC  przy lakierach proszkowych.

Kolejnym etapem jest ewentualne prostowanie, spawanie lub toczenie felg wytypowanych w momencie przyjmowania felg do naprawy.

Oferuję usługę spawania felg oraz napawania rantów w osłonie argonu co zapewnia usługę najwyższej jakości. CZYNNOŚĆ WYKONYWANA JEST PRZEZ OSOBĘ Z UPRAWNIENIAMI DO SPAWANIA METODĄ TIG ORAZ ZNAJOMOŚCIĄ WŁAŚCIWOŚCI STOPÓW METALI W TYM PRZEDE WSZYSTKIM STOPÓW ALUMINIUM. 

Właśnie to WYRÓŻNIA moją firmę od typowych zakładów wulkanizacji, gdzie osoba prostująca felgi na co dzień zajmująca się serwisem oponiarskim, staje przed maszyną do prostowania i próbuje wyprostować felgę lub ją pospawać bez stosownych uprawnień. Oferuję także usługę toczenia rantów - na czym ona polega? W przypadku felg aluminiowych bardzo często uszkodzeniu ulegają ranty, są podrapane. Dlatego nie zawsze konieczne jest napawanie rantu, można go stoczyć za pomocą specjalnych przyrządów lub wyszlifować.

Nie przyjmuję do naprawy felgi których nie jestem pewny co do dalszej eksploatacji.

W moim serwisie felgi aluminiowe poddaję metodzie szkiełkowania lub stosuję chemiczny proces odlakierowywanie powłoki - zapewnia to uzyskanie czystego odlewu. W przypadku felg stalowych, felga po szkiełkowaniu zabezpieczana jest specjalnym płynem antykorozyjnym.

Lakiernia wyposażona jest w najnowocześniejsze urządzenia do nanoszenia lakieru proszkowego oraz linię lakierniczą składającą się kabiny lakierniczej oraz z suszarki (pieca) do polimeryzacji farby proszkowej. W pierwszym etapie felgi aluminiowe oraz stalowe są pokryte podkładem, pozwala to na kontrolę jakości powłoki lakierniczej. W przypadkach np. odgazowań materiału, felga jest ponownie szlifowana aby wyeliminować nierówności na powierzchni. Następny etap lakierowania odpowiedzialny jest za efekt wizualny - kolor. Lakieruję wyłącznie lakierami proszkowymi, dostępnymi w szerokiej  ofercie barw. PROCES MALOWANIA TO MINIMUM TRZY WARSTWY (podkład/ kolor bazowy/ klar - lakier bezbarwny / mat lub połysk.  W przypadku lakierowania felg metodą na mokro możliwy jest wybór dowolnego koloru.